Bad

Jag vet att uppdateringen är urusel just nu men har inte mått jätte bra idag direkt och jag har gjort annat hela tiden... Men iaf jag hade utsläppet idag och allt de pulsandet i snön har gjort att jag sträckt eller liknade nått i ljumsken... Haltalotta nu... Men gick bra ändå... Gick å la mig igen när jag kom hem, Inte sovit ordentligt på hela natten så försökte ta igen det... Sen iväg till stallet igen och rida sessan... Byta även häst med Agnes idag :) så red halva tiden på sessan och halva på Storm... As cool häst som jag verkligen diggar... Fältävlaspolle som är pigg och grymt glad :) Kvällen har bestått av Xbox spelande med en massa olika personer hahaha säger jag bara... Har även lagat middag och kladdkaka... Duktiga mysan... Kollar nu på film och ska prata igen med älsklingen sen :) hoppas även jag somnar ordentligt inatt... Djupsömn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0