Dagens händelse...

Har ju glömt att berätta att min lilla prins ramlade omkull idag påväg ut i hagen... Lillen går ju oskodd iom hans ålder och så när hon som brukar ta ut dom gick på stallplanen så halka han plötsligt och gick först ner på knäna och sen la han sig på sidan...

Dom fick hämta grus och hjälpte honom upp igen... Han kollades direkt så han inte slagit sig och det såg bra ut då... Men dom bad mig ändå kolla honom lite noggrannare sen när jag var där och hittade två pytte små sår på höger fram och bak men det är såna han får jämnt å ständigt...

Fan vad jag hatar att det är så halt ute, Beauty är det ju inga problem med hon har ju broddar men Lillen halkar och han vill jag inte sätta skor på än... Även om vi har jätte mkt grus på stallplanen så lyckades han... Stackars min lilla klumpeduns...
Hoppas verkligen att det antingen försvinner eller att det snönar så det hala försvinner...




Kommentarer
Postat av: sanna

Va skönt att han inte slogs sig värre =)<3

2011-01-11 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0