Dagens pass...

Kan säga att mina söta fyrfotade helt koko... busdjur :p


Sessan fick gå på pelhamet idag, då jag inte vill sitta på gramanen men ändå ha en lite "hålhake" på henne... Gick rätt bra i början men när jag började kräva så exploderade hon, sparkade och ställde sig i ren och skär utmaning... Men sen gav hon sig efter en stund och var jätte fin sen så testade hon igen men jag vann en gång till... Det är Sessan lite i ett nötskal, testa och se om man kan vinna  ;)
Jobbade mkt med öppnor och sidvärtsrörelser och en del övergångar... Galoppen jobbades bara en stund och då att den skulle vara stor och vägvinnande :)



Lillen fick gå på linan idag och herregud säger jag vad laddad han var... Gick och små trippade hela tiden och sen blev han sket rätt när Agnes kom in med storm och flög och sparkade som ett litet as med mig i linans ände... Sen var han bara som en liten bomb, reagerade på allt och att ha en häst på 175 trippandes brevid sig är då fanken ingen hit så bad dad komma ner med en hjälm som säkerhetsgrej...

Sen var det första gången för Lillen med inspänningstyglar... Satte däremot bara på yttertygeln då han tyckte det var lite obehagligt så ville inte skrämma honom... Det hade posetiv effekt tycker jag och han rörde jätte trevligt på sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0