Dagens pass

Hej på er... Sry att uppdateringen har vart dålig idag men har liksom gjort lite annat... Var iaf och tog in hästarna vid 14 som vanligt och fy fan säger jag bara vad blött och äckligt det är ute nu när det töar... Hästarna har svårt att gå i hagen iom att det är en  sån kramsnö och blankis på vägarna... ingen hit alls... Så det blev rätt naturligt ridhuset idag med Sessan...

Blev lite lugnt idag iom hon vilat, så jobbade mkt med formen och att hon inte skulle ligga på allt för mkt... höll mig bara till skritt och trav... Hon var verkligen som en tickande bomb och reagerade på allt men i slutet så fick jag ihop det hela när jag verkligen satte tillbaka henne med hela sätet - lär ha träningsvärk imån hahhaha...

Tänkte att hon ska få gå på samma sätt nu nån vecka sen tar vi galoppen typ... red med låg nosgrimma och ett 2 delat d ringsbett men kopparullar... Är inte jätte förtjust i 2 delat men detta funkar bra :) Tror det åker på imån oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0