foderbyte???

Jag funderar lite på foderbyte till Lillen... Jag har ju alltid varit en färdigfoder person och alltid fodrat med ögat... Och iom att Lillen har blivit lite nervigare så funderar jag på att ta bort havren och ge honom müsli istället... Och det blir ju i sånafall samma müsli som Sessan går på och så betfor på det... lite gottgott sådär :)

Funderar fortfarande lite men gav honom lite idag att blanda havren med...

Sessan äter ju Kraffts blåa müsli och har gjort det i 6-7 år tom innan krafft köpte upp Red Mills... Och detta har alltid funkat och gett henne en välbalanserad havrefri foderstat ( tål inte havre)... Så hade ju varit great om det funkat på Lillen oxå...

Så funderar på att testa och funkar det inte så får jag väl byta tillbaka men funkar det så kanske man får fortsätta... Detta tåls iaf att tänka på...

Eller så blir det KRAFFT MÜSLI GRÖN...






Vad fodrar ni era hästar med???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0