Fredag hos babe

Hello sry att det inte blev någon uppdatering igår med hade så mkt att göra så fick inte ihop tiden... Intag av hästarna i stallet, packa osv så satt inte ens vid en data, gör jag inte nu heller iof min telefon har iprincip ersatt min data... Rätt sjukt ändå att för lite mer än ett halvår sen satt jag nästan 24/7 med datan men nu är det sällan jag ens kollar den varje dag... Men kan säga att det är så skönt att faktiskt inte använda den så ofta... Sitter nu hemma hos älsklingen och pluggar, han jobbar till fyra sen så blir det Lund och ikväll bio :) Här stannar jag tills på söndag och sen är det bara att ta tag i hästarna igen... Sessan ska gå varje dag tills den 5 feb är det tänkt.. Men självklart mkt varierat + att jag ska lägga in ett lång skrittpass i veckan med henne... Sen ska Lillen sättas igång oxå... Jag längtar!!!! Sen den 8 feb ska jag till Götet... Till en klinik där uppe som ska kolla upp mig... Stått i kö i 2 månader nu tror jag... Brukar vara 5-6 mån men har nog fått en reservtid... Näää nu ska jag fortsätta plugga... Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0