Hello I´m back !!!

Hello på er... Nu är jag tillbaka igen.. KOm hem igår kväll, hade gärna stannat några dar till ;) Men Älsk har jobb och jag två hästar som ska hållas igång...

Sov skit kasst inatt, värk som gjorde att jag vaknade hela tiden och vid 8 kunde jag inte somna om igen... Men har legat kvar i sängen ett bra tag du kroppen ändå vilar ju...
har iaf ätit nu och även gjort en kladdkaka... Sugen som bara den ;)

Ska till stallet sen och rida Sessan hade jag tänkt... Vill ta med Lillen som hand häst men det lär väl vara isgata överallt så får nog hoppa över det... Tror faktiskt att jag ska rida eller iaf longera Lillen imån, dags att komma igång igen... Han har ändå haft 2 månaders vila nu och i maj är det dags för 3 års :)

Men strax kommer schema för hästarna och sen litet bio tips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0