Hello

hej på er nu är jag tillbaka igen... Har ju blivit lite bloggpaus dessa 2 veckorna iom att jag inte varit hemma och sen så har jag gjort annat än att suttit vid datorn. Men nu ska jag komma igång igen och har några ideer :)...

Sessan har vilat sen i tisdags men ska nu gå varje dag tror jag till jag åker ner till älsklingen om 2 veckor ( 21-23 jan) Och då kommer hon nog vila 1-2 dar...

Här är det ett jävla skitväder rent utsagt, ösregnar och blåser halvorkan... Hästarna var riktigt glada att komma in idag och äta å värma sig :)...

Annars har dagen bara vart att jag å simon har myst med varandra - han åkte hem idag nämligen :( usch lite jobbigt varje gång... vill alltid ha honom med mig <3...men åker ju snart ner till honom :) så liten tröst är ju det...

Nää nu blir det att äta lite sen hör ni mera av mig :)

Bilden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0