idag...imån...

Shit vad trött jag är idag... somnade en stund innan middagen och jag däckar snart oxå... Ska ta lite kvällsfika och sen blir det film. tror som sagt att jag är påG till att bli sjuk för då blir jag alltid så här trött...

kvällen har inte givit så mkt... Mest kollat runt på fb osv + sett de flesta serier osv... Skulle eg pluggat men huvudvärk och trötthet är ingen bra utgångspunkt till plugg... Får sätta mig imån istället tror jag...

Imån ska båda hästarna gå OM jag hinner innan dressyrträningarna som jag misstänker att det bli för tajt men då får bara Sessan gå imån och Lillen får gå på fredag... Sessan ska iaf gå dressyr imån, tror jag ska pressa lite faktiskt... och åker jag upp som idag så hinner jag nog Lillen oxå... Vi ser :)


Snygg sits då :P Är i gamla sadeln som gjorde att jag kom lite långt bak i sadeln... Bättre nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0