I'm back

hello på er... Jag är äntligen tillbaka... Har inte haft nån möjlighet till att blogga undertiden jag vart borta eller rättare sagt jag har inte riktigt haft lust... blev typ internet fritt för min del.. kan behövs hihi...

Har iaf haft en helt underbar vecka nere i söder med älsklingen min... En tripp till Danmark, super nyår och sen bara allmänt mysiga dagar... Fick även med snyggningen till falkenberg igen så nu stannar han här några dagar igen :) DET GILLAS!!!

Kommer skriva om danmark och nyår så det kommer poppa upp här i bloggen när ni minst anar :)

Så håll koll så får ni läsa om mina dagar :) Kommer även bilder från hästarna som hjärtat tagit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0