Oinspirerad...

Shit vad jag har långtråkigt just nu, eller långtråkigt är nog fel ord... oinspirerad kanske passar bättre... funderar om man ska lägga sig men lär inte kunna sova... Funderar på att sätta på boxen istället... spela lite GTA... aaa tror det får bli så och ska även be brosan lägga över en film på USB från hans data så kan jag kolla på den sen... Kommit in i "sova dåligt på nätterna" period så då får det bli film tills jag somnar...

Jag har utsläppet imån oxå eller rättare sagt hela helgen... Så släpper ut våra fyrbenta vänner fixar stallet sen pyser hem igen... Skönt att ha gjort det så man bara kan åka upp och ta in och rida sen på eftermiddan...

nää nu blir det GTA... Får skriva om nästa husdjur imån eller nått... I helgen börjar även årsresumen tänkte jag :)

Me and my man <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0