Rygg fan...

Hello förlåt för att jag har varit borta hela dan men stallet slutade inte som jag tänkt mig... Pajade ryggen igen och denna gången big time. Skulle ta halm till lillens box och det hög till som fan i ländryggen... Slutade med att jag hängde på halmbalen för att hålla mig uppe + att inte svimma... Som tur var hade jag redan ridit sessan och mockat lillens box, daddy hade gjort hö och sessans box... Så var bara sopningen och täcken som skulle fixas... Men ack va jobbigt det var, tur att man har snälla hästar såna kan stödja sig på dom... Sessan gick sådär idag, red i ridhuset och hon var stundtals fin och ibland hemsk, red mkt övergångar och det vanliga... Men vi slutade bra eller hihi... Lite dumt nu att ryggen pajade men ska låta henne gå på lina imån eller vila och gå på onsdag... Kvällen har iaf jag legat som en strandad val i sängen och mest pratat med älsklingen:) spelat lite oxå men då jag inte kan sitta upp utan att stötta mig så var det lite svårt... Tror faktiskt jag vart rätt gnällig men det är för att jag har så xtremt ont... Och trött på min rygg och kropp... Aja nu ska jag försöka sova, imån är det en ny dag för de. Strandade valen... Ska till varberg då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0