Sessan pass...

Tänkte skriva lite om dagens pass oxå... Red ju dressyr på Sessan idag, det var inga dressyrträningar så kunde utnyttja hela ridhuset och hade sällskap av 2 andra - Sandra och Helena... Men vi har ju stort ridhus så det är bara trevligt med sällskap...

Red fram utan gramanen, mkt skrittjobb osv men hon kändes lite laddad och iom att ryggen inte är 100 än så ville jag inte chansa för skuttar hon till eller bockar så är det kört ytterligare några dagar med ryggen så på med gramanen och fy fan vad fin hon var :) När jag rider med graman så hänger den oftast och är mera som en martingal för mig eller lite skarpare kan man ju säga... Men både jag och Sessan slappnar av mera när den är på så är en träningsak :)

Jobbade mkt med att hon skulle lyssna och vara lyhörd på mig, fick till några klockrena travökningningar och bakdelsväningar osv... Hon var skitfin... Red kanske 45 min men med jobb nästan hela tiden så hon blev tom svett...

Hon kändes så posetiv och glad och framför allt fräsch... Kändes super... Denise kanske har haft posetiv kurs med henne i helgen hahhaha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0