snabb update

Sry för den uteblivna uppdateringen igår men fick liksom inte till det, sen på kvällen fick oxen underhålla mig med härligt sällskap hahahahaha...

Berättar senare vad Sessan fick göra osv för nu måste jag göra iordning mig då jag har en läkaretid klockan 14.20... Håll tummarna...
Kommer hem därimellan och då berättar jag om passet igår och sen blir det stallet... Funderar lite på om man skulle ta och rida ut men kanske inte... Det ligger nämligen nysnö här igen så hade varit rätt mysigt att komma ut lite...


Sen förresten så kommer det en tjej på fredag som ska träffa mig och hästarna (medryttare) vi får se hur det går, är ju fortfarande kluven om jag ska ha någon eller inte... Men vi ser som sagt:)


Nää nu måste jag dra... kläder och smink måste på sen brum brum iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0