Styletips...

Ska vi köra ett litet styletips???

Barnolja kan användas till mkt enligt mig... Jag brukar använda det till ögon och vid mule vid tävling MEN även öron (klippta) och fram knän + uppe på virveln och är hästen klippt lägger jag lite vid triangeln vid svansen...

Oljan gör ju att det tar fram färgerna lite mera och även ger ett djup till området... + ger glans...

nått som däremot är viktigt är att tar man det vid öronen så ger det bäst resultat om dom är klippta och menar inte att man ska dränka dom i det men ta lite i händerna och dra längsörat... Samma sak med dom andra ställena...

Jag använder barnängens olja men funkar bra med vilken som helst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0