Syrefattigt...

Hello.. läget idag med er då???
Med mig är det mkt bättre när det gäller ryggen, kan sitta osv utan smärta bara vissa lägen som det är hemskt men går ju framåt iaf...

sov iof skit inatt igen men tar igen det snart, idag var det ullared som gällde.. Nästan helt folktomt och var hur skönt som helst att bara kunna gå runt utan att trängas eller dö av värmeslag även om syrehalten var låg idag...

Blev en del små grejor - i hästväg blev det bara en ny grimma till Lillen och foder... Sen till mig blev det, troser, stallboken, mössa, hårgrejer, ansiktsmasker, hermes byxor osv... lite smått å gott bara...
Köpte en sak som ska bli spännande att testa och det är den här eye roll-on från Lóreal for men men den funkar lika bra på girls oxå ;)

Har ju alltid vart jätte mörk under ögonen, tom folk som undrat om hur jag mår osv pga det men detta skulle hjälpa mot det.. Så ska bli spännande att se om det funkar :)



Hästarna fick vila idag, då det var hoppträningar i ridhuset och jag tänker inte sätta mig i sadeln än... Tidigast nästa vecka... Trött på att alltid få bakslag med ryggen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0