Today

Hello jag ska bättra mig med uppdateringen... eller försöka iaf...

Hade iaf utsläppet imorse, fy fan vad det var halt :O regnat hela natten så på gårdsplanen var det isgata även om det var rätt bra grusat... Men lillen var inte alls glad för att komma ut då han blir så osäker när det är halt men fick med honom tillslut :) och när han väl kom ut i hagen så var han nog rätt nöjd :)

Mådde faktiskt riktigt pisst när jag var där så gick å la mig när jag kom hem och sov tills ett... Drog mig bokstavligttalat upp och åkte tillbaka till stallet då... tar ju in mina hästar på helgerna...

Krattade halva ridhuset och sen red ut med Malin, Agnes och Jennie :) blev en en sväng runt berget på isgator och snöfält... Sessan fick riktigt bra fästa och trippade på så glatt... allt som inte var glatt var min rumpa hahhaa aj aj aj...

tanken var faktiskt å hoppa lite idag men kunde inte stå emot en ridtur med tjejerna och Sessan har gått i ridhus hela veckan så hon behövde det oxå...

Imån blir det nog ridhuset iaf och dressyrjobb... Sen vilar hon nog tisdag och fredag men går alla andra dagar...


Kommentarer
Postat av: sanna

fina lillen <3

2011-01-16 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0