today is

Blev inget Varberg för min del idag... Ryggen sa nej och jag gick tillbaka och la mig, då natten inte bjöd på så himla bra sömnn då jag vaknade varje gång jag typ rörde mig pga smärta så däckade och vaknade inte förrens efter ett då brosan ringde... Nästan pinsamt men jag behövde det, är fortfarande mega trött och ska snart sova men har kollat Ponnyakuten precis... 2:a avsnittet och vet ni vad jag reagerade på?... Sadlarna... Fanns så många sadlar som såg ut att sett sina bästa dar och skulle behöva hälsa på en sadelmakare eller liknade...

Och ännu värre är att dagens ponnyryttare har såna problem med sina hästar :O ... När jag red ponny så hade vi inga jobbiga... på sin höjd var det kanske nån som inte ville komma in från hagen men annars skötte dom sig... undra eg vad som har hänt med dagens ponnyryttare???

Men dom som sökt måste ändå få en HISS för att dom kan erkänna att dom har ett problem och vill ha hjälp... Då det är nått vi är skit kassa på i ridsporten... Vi är för stolta för att be andra om hjälp förutom tränaren...  Jag har varit en av dom men har numera förstått att man klarar inte allt själv och att man dör inte av att ta tips från andra...

Aja kvällen har bestått av film, prat och spel... Spelade lite med Simon och brosan + teddy + some more... Fan va kul man kan ha och skrattar så man tappar andan ibland hahahhaa...

Imån ska jag och familjen till Ullared - har inget så som jag siktar på direkt... Lillen behöver ny grimma + ska kolla inspänningstyglar berättar mera i nästa inlägg... + lite annat som inte är på hästdelen ;)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0