uteblev....

det blev ingen ridning idag :(... det var hoppträningar i ridhuset och jag håller mig gärna därifrån då, Sessan blir så OFF och svår att få att fokusera när andra hoppar så hoppade över ridningen idag... Tråkigt då jag verkligen vill att hon ska gå alla dagar tills jag åker...
Fast det klart en dag hit eller dit... får rida lite mera imån istället... och NEJ jag red inte ut, var så himla rått ute och jag frös redan innan jag kom till stallet så nää tack inte idag...

Men pysslade och myste lite extra med dom istället och det verkade rätt uppskattat... 

Imån blir det som sagt dressyrjobb men även klippning... Ska helst rida innan 17 tror jag för det är dressyrträningar sen men klipper först, får bara åka upp lite tidigare eller nått...


Riktigt gammal bild från Stålebo Ridklubbs KM... den är nog 3-4 år gammal minst...

Saknar verkligen Stålebo och Cr osv... Ändå varit med i klubben i säkert 10 år och satt i styrelse 6 år om jag inte räknar fel... Saknar det skit mkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0