Lucifer

Funderar på om vi ska köra djur nr 3 ???

Då kör vi på vårat absolut MINSTA djur i familjen... Hamstern Lucifer... Som numera är min...


Det hela börjar med att jag och min kära bror ALDRIG fått ha burdjur när vi var små och som alla andra barn så det man inte får vill man ha... Dom flesta av mina kompisar hade marsvin, hamstrar eller kaniner medans jag hade hundar och då menar jag STORA hundar. Så det blev ju liksom inte på samma sätt tyckte jag.. Jag ville ju ha nått litet som man kunde hålla i handen osv... men nej burdjur kändes fel tyckte dom...

Sen släppte jag tanken och fick endast hästar i huvet men brosan blev lite sugen på nått burdjur mest bara för att... Han har haft dom mest konstig husdjur förslag så detta är väl nästintill det normala...
Och självklart fick han ingen FÖRRENS jag fick en små knäpp ide förra julen och köpte en Hamster till honom i julklapp... Det slutade med att efter vi flyttat i feb så bodde Hamstern hos mig... Vrf???

Brosan får lätt migrän och hjulet stör ju inte lite ibland...


Så Lucifer som han heter är en Sibirisk dvärghamster som är lite äldre än 1 år nu då... Han är en glad spilevink som hänger och slänger i buren... Han är även rätt lat faktiskt, hatar att bli väckt!!!

Ja vad mer ska man eg skriva om honom, han är ett bra sällskap och himla mysig när han inte bits ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0