Arne = My

Var ju som jag berättade på kusinträff igår på mammas sida... Detta var i gbg så var en liten bit att åka men jag körde upp och sen kunde jag nanna rätt gott på hemvägen :)
Det var rätt mkt att ta in ska jag säga er, en massa folk man har träffat när man var pytteliten och ska nu lära känna och faktiskt förstå att dessa personerna ingår i min släkt... Rätt coolt faktiskt :)

under hela kvällen så blandades skratt och gamla minnen och då ingår ju bilder... Då dök denna bilden upp är egentligen en gruppbild men valde att skära bort resterande 3 personer...

Men låt mig prestera min morfar Arne Danielson...

Iaf under efterrätten då detta kortet kom fram så säger en kusin (agneta) att jag är riktigt lik honom. Framför allt på ögon och läpparna... Och sen hakade flera på och även jag... Jag är lik min morfar... Himla kul om jag får säga det själv... Sen så visst var han snygg ?! Och den rätta blicken hihi ...



NU när jag kollar efter så är även min kära bror väldigt lik honom oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0