Dagens pass...

Dagens pass blev bara Sessan som fick genomföra... Iom att ryggen pajade så ville jag inte riskera nått som skulle förvärra det... och bockar lillen är dylik så lär ju jag inte sitta i sadeln på hela nästa vecka... Så han fick vila...

Sessan däremot fick gå i ridhuset, tog fram två bommar som jag red sidvärtsöver - ett moment i WE... Sessan har skit svårt för detta då hon aldrig riktigt fattat, hon brukar ju gå över dom inte stanna med frambenen på en sida och bakbenen på en annan...

Men hon var riktigt fin idag och lärde sig tillslut vad jag menade och då gick det... men det är nått som spökar men högergaloppen, fattningarna och bytena sitter inte :S konstigt dom som alltid suttit... Ska nog massera höger framparti imån efter ridningen...

Är iaf riktigt nöjd med passet ändå och hon var riktigt mjuk å fin att rida om man bortser från högergaloppen då... men det är bara att jobba på...

Imån blir det nog att hon får gå på lina... dom båda två kommer nog få gå på lina... Ryggen ni vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0