Dagens pass...

Hello på er... uppdateringen blev sen men bättre än ingetting :)

kör dagens pass medan jag fortfarande är påG :)

Sessan fick gå idag även om jag fortfarande inte är frisk men hon var så satans taggad när jag tog in dom så var ett måste.

red i ridhuset och tog fram lite WE övningar, baka i hörn, slalomen och sidvärts över bom fick det bli... Hon var himla fin över bommen men hade lite problem med bytena i slalomen då hon fortfarande har svårt med bytena till höger - jag fattar inte vrf :S... Tror det blir att jobba lite på dom nu. Baka runt hörn har jag aldrig testat så med henne men det gick riktigt bra, var några ggr hon blockerade bort mig och jag kunde inte göra nått men då avbröt jag bara och gjorde om det hela...

Tror hon var rätt trött sen faktiskt när vi var klara, mest i kontoret då hon får tänka mer än vanligt när vi rider We :)

Lillen fick vila idag, tror han ska få gå imån igen... Hade velat åka med till stranden med honom just för framåt bjudningen osv men tror det blir för tufft så kanske åker med Sessan istället... Men det är fortfarande kanske... beror på om jag orkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0