Dagens pass...

Båda fick gå idag eller det blev en mysig liten promenad med Lillen... Vi var kanske ute en 30-40 min och bara njöt av det mysiga vädret... riktigt vårväder :)
Han skötte sig otroligt bra och på hemvägen kunde han även slappna av och var så grymt mysig... tom så han ville små busa med mig när vi gick ner för backen till stallet.. buse... tror även han tyckte det var skönt att bara få komma ut och kolla på allt i naturen istället för ridhusväggarna... + att det var skönt att vara utan täcke ett tag :)

Kommer nog försöka planera in promenader flera ggr i veckan med honom nu, dels för att jag har ju order från min ena läkare att ta promenader och vrf inte då passa på att ta med honom :)




Sessan fick däremot se ridhusväggar och det behövdes kan jag säga er... Hade samma bettkombination som innan i veckan och hon var riktigt fin på det... Enda var att i galoppen så låg hon på alldels för mkt eller så bara hon var tom... Så får jobba igenom henne ordentligt i just galoppen nån dag när krafterna finns där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0