fredag kväll...

Hello... det är en trött mysan som skriver nu och funderar allvarligt på att dejta kudden några timmar nu... Får se när jag skrivit klart :) måste ju skriva dagens pass oxå...

Kan säga såhär att jag har lyckats vrida ryggen fel idag, asså ni som följt bloggen vet ju att jag fick ryggskott i våras och efter det har jag med jämna mellanrum fått "återfall" i form av ett knivhugg i ländryggen som gör mig iprincip till en vankade anka när jag går och allt som heter sitta är smärtsamt även i vissa fall ligga är hemskt...

Har känt i några dar nu att disken inte riktigt legat på plats och det har små huggit men idag kom den ordentliga smärta när jag städade och då märkväl - jag böjde mig inte ens ner...


Så nu lär väl jag gå med denna värken några dagar innan det går över och disken ligger rätt framtills den känner för att hoppa fel igen... suck...

Är skitjobbigt och att jag pajat ryggen så fullständigt är ju sorligt... Då jag blir nästan helt still när smärtan kommer och det strålar ner över rumpa å ben, fy fan hatar den smärtan...och att skakningarna i mina ben ökar pga smärtan...  Har ju övningar jag fått av sjukgymnasten men dom ska ju bara jobba på att lindra smärtan och göra så disken går tillbaka tror jag... Men skulle vilja att diskjäveln alltid ligger där den ska och inte ska ut på egna äventyr... Någon som har förslag på bra ryggövningar??? NU menar jag inte styrka utan för att en skadad rygg ska må bra???

Ikväll har jag inte gjort mkt... mest legat och värmt mig under mitt täcke och kollat på filmer... Funderar faktiskt på att ta nått litet nu å äta... vi snackar yoghurt eller nått... Målet är ju 4 mål om dagen... 100% ökning från innan... läkarorder!

Ska prata lite med hjärtat oxå som även kommer hit imån. Jag längtar men det behöver jag kanske inte berätta hihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0