giv up

nää nu har jag nog gjort mitt för idag, bättre att lägga sig och sova bort smärtan... men först några värktabletter och nått i magen så sover jag som ett barn sen, kan man ju hoppas :)

Imån är jag istället på dan, tar ju in mina hästar på helgerna själv... Båda ska gå vilket antagligen blir på lina eller om nån rids och nån går på lina... Är ju svårt hur jag än gör med ryggen...

Sen på kvällen kommer mitt hjärta... me like<3...

Tiden mellan stallet och vi ska hämta Simon vid stationen blir det att pyssla om mig själv... Lutar åt ett varmt bad och ansiktsmask... sounds good... Lär väl sluta med en dusch och utebliven mask men man kan ju alltid ha ett mål...

Måste även ringa Johanna - glömde det idag... + dra ut nästa och sista uppdraget i Rättkunskapen... gött!!!

Men vi höres imån när jag öppnat ögonen och som ni vet så lär det blir lite halvdan update de närmaste dagarna men jag lovar att jag ska göra minst 1-2 inlägg om dagen MINST!!! Ska bara ta mig tiden :)

Men sov gott alla läsare så höres vi imån... Natti Natti :)

Tror bilden är 3-4 år gammal minst...
Foto: Kattis Dahlman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0