Licens 2011

Nu har jag äntligen fixat 2011 licens... Blev som ni vet för Stålebo iår igen... Nu frågar sig ni er säkert vrf jag som bor i lilla Falkenberg Halland ska tävla för en klubb som ligger 13 mil ifrån mig i Göteborg - jonsered.
Jo det ska jag berätta för er.

Jag är ju en gammal ståleboare och har varit med i den klubben sen jag var 10 kanske??? och förutom något år då och då ( 2 år) var jag otrogen med Nääs rf men har dom senaste 2 åren varit i stålebo ara...
Har suttit i styrelsen för den klubben sen jag var 14-15 och gick ur förra vintern iom jag flyttade och hade inte samma möjlighet att lägga energi på klubben.

Tävlade förra året för dom ändå och iår var det ju eg tänkt att jag skulle gå över till Hermanstorp kör och ridklubb då alla i stallet tävlar för dom och ja man känner sig ju lite lost som ensam icke hermanstorpare ibland... MEN då min tanke har ändrats till att inrikta mig helhjärtat på WE med Sessan och Lillen kommer ändå inte kunna gå några stor häst lag på år så tyckte jag att vrf inte stanna kvar i Stålebo ???

ingen av klubbarna är involverade i WE men samtidigt och visst så finns det dressyrlag i hermanstorp men jag vill ändå stanna kvar i mitt stålebo... Och få respentera dom ute på banorna iår igen.

Visst jag kommer inte ha min klubb nära mig men det spelar mig ingen roll, klubben behöver alla uppmärksamhet på storhäst sidan så där ställer jag upp för dom :) Och Lillen får repressentera dom nästa år kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0