lindor + skydd...

Har ju ett tag nu longerat med både lindor och skydd... just för att jag vill åt stödet som lindor ger men skydden som skydden ger... Så sätter damasker bak och senskydd fram över lindorna...

Detta ger ju det jag vill ha just i longeringen. Vrf jag gör detta är enkelt...
kan ju tex ta panikattackerna idag som sessan fick... är grymt glad att hon hade både lindor och skydd då det var ben och broddar lite överallt och såg på skydden att dom hade ex antal nya repor men även ena lindan hade fått sig en kyss...

Så dom båda gjorde sitt liksom...

Har samma kombination på Lillen...




Måste försvara mig lite med färgen ;) dom röda skydden har jag fått + att det är dom enda som funkar över lindor ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0