Onsdag...

Hello... Sovit gott??? Det har faktiskt jag... bara vaknat några ggr inatt och öpnnade ögonen vid 9 idag... trött men ändå sugen på att gå upp... Fast låg kvar och kollade på ett avsnitt från halv åtta hos mig :) me like...

Har ätit frukost och duschat nu och vet ni vad??? det snöar som bara den här!!! Helt sjuk, stora flingor som inte direkt dalar till marken utan mera virvlar runt i vinden som är oxå...
Fan jag trodde det skulle bli vår nu och dom senaste dagarnas väder har ju varit helt underbart... detta är ju bara deprimerande...

Kollar nu på Hem till gården ( ett måste ) och ska se plugga... Stallet blir det i eftermiddag, dom flesta sticker ju iväg och hopptränar idag så mina hästar får gå i ridhuset idag... förhoppningsvis så blir jag själv med iaf Lillen... hoppas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0