today...

Ni får verkligen ursäkta för dagens dåliga uppdatering men jag har varit helt däckad i sängen idag... Skulle ju upp till Lerum idag och klippa en häst men vaknade med noll kraft, feber och sån värk så jag mådde så skit så fick ställa in det hela... jätte tråkigt :(...

så det var bara att lägga sig och sova igen... senhar det blivit lite växlade mellan att sova och se på film... fick nämligen en rejäl huvudvärk mitt på dan som höll i sig några timmar så låg som en död sill hela tiden tills det var dags för stallet....

Sitter nu och kollar lite på TV, tagit lite medicin för värken och sen ha nått mera i magen alldels strax... Ska berätta om stallet snart oxå :)

Katten som höll mig sällskap för en stund sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0