trött??? aaaa!!!

sry för att uppdateringen är så gles men är så otroligt trött nu och sen så är inte min prio 1 att sitta vid datorn för tillfället...

Kollar just nu lite TV med brosan och funderar allvarligt så att snart lägga mig... Äter ju en tabletter för att kunna sova ordentligt om nätterna då jag inte får nångång djupt sömn pga värken... Så dom hjälper mig...är nått i dom som gör att musklerna slappnar av... Ätit dom i 1 vecka nu och dom funkar super... Är död på nätterna (nästan hela) och vaknar lite piggare på morgonen än innan iaf... gött...


Helgen ser ut som följer att imån blir det stallet vid lunch för att vi ska till gbg på middag imån kväll så måste ha klart hästarna innan 15 imån så man hinner göra iordning sig :)

Sen på söndag ska vi iväg på ett litet ärende kan man nog kalla det innan stallet...

så blir ser min helg ut... + lite plugg så jag blir klar med ett uppdrag denna veckan :)

Nää tror detta blir mitt sista inlägg för idag... datorn ska få sova och jag oxå alldels snart... Höres imån :) Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0