Back in halland...

Nu är jag tillbaka i Falkenberg igen... efter en vecka nere i skåne...

Åkte direkt från stallet och tog hand om mina goa hästar, var skönt att få pussa lite på dom och gosa lite. Red däremot inte, det får jag försöka med imån istället... Lillen ska ju vila tills på söndag iaf men Sessan ska få röra på sig... funderar på om det blir lina eller ut en sväng imån... Tror det lutar åt en sväng ut...

Sitter nu och kollar igenom lite bilder Simon tog förra veckan på mig och Lillen... Ska fixa ihop några stycken och slänga upp här tänkte jag men det får bli imån eller nått för jag är så mega trött nu så ska bädda med nya lakan och sen sova...

Sen kommer löshoppningsfilmerna imån oxå hoppas jag, måste bara få brosan att lägga över dom osv... men jag jobbar på det ...

Har även ett inlägg om nosgrimmor som ska upp imån...

Men nu tackar jag för mig och lägger mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0