Bete

Som ni kanske vet så är det ju bra att våra så unghästar får gå på bete under sommaren och bara få vara hästar, få släppa allt som har med krav och utbildning och göra och bara få vara. Att få låta alla intryck som skett under årets gång smälta och utvecklas genom vila.

Detta ska självklart även min Lilla prins få göra, så idag ska jag åka och kolla ett bete som jag hoppas han kommer kunna gå på i 3 månader ( Juni, Juli, Aug ) ev längre beroende lite på väder och mat.

Han behöver verkligen semester nu min prins då det har varit en hel del nu det senaste året och nu avslutas det med Treårstest.

Så går vi på det igen till hösten nångång men först VILA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0