hothothot

Just nu kommer faktiskt inte uppdatering bli bättre, känner att jag har så mkt annat i huvudet än bloggen och jag tänker inte lova att den blir uppdaterad varje dag men jag ska verkligen försöka med iaf 1-2 inlägg om dan...

Blir nog nån videologg nån dag oxå då det går så snabbt å lätt hihi...


Idag fick Lillen vila och Sessan röra på sig, kommer nog bli nått varannan dag schema på dom nu tills Lillen åker på bete...  Eller ibland iaf...

Blev en skrittur idag på 1 ½ timme med gott sällskap av girlsen i stallet - Jennie, Agnes och Sandra... kan säga att min röv klagar lagom nu och även då... Få fan vad skrittjobb är mördande i högre doser!!! Men Sessan var fin och mjuk men lessnade tillslut och taktade en bit sen, men lugnade ner sig tillslut... Busa :)

Duschade av henne som vanligt sen och smörjde hovarna som vanligt...
Lillen fick sig en puss och så solskydd på nosen... ser att han redan börjar bränna sig :/... Stackaren...


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hur går det med försäljningen av Sessan? :)

2011-05-23 @ 23:13:09
URL: http://lmochhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0