lördag

skit dålig uppdatering jag vet men just nu känns det som så mkt händer men ändå inte :/ Funderar även på att gå över till min andra blogg. FUNDERAR som sagt...

Ligger och kollar på SOlSTORM just nu och funderar på om man skulle gå ner och ta sin mousse... eller vänta? hmm inlandsproblem...

Sessan reds idag oxå och blev ett pass i ridhuset, hon var himla trevlig men jag kände att jag itne ridit ordentlig dressyr på ett tag utan mest ut + ett uppehåll på 1 vecka... Men trevlig var hon...

igår och i torsdags red jag ut och hon har varit mega fin båda dom dagarna... funderar på om jag kanske skulle ut imån igen och då klättra lite...

Usch känner mig verkligen helt off just nu men jag kommer igång snart tror jag... När allt är lite klarare i huvudet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0