today...

Hej på er igen... Har nu ätit och bytt om osv = Sitter i sängen och kollar på Eurovision...  Är inte den som direkt följer det slaviskt men bara måste se om Saade levererar :P

Har en sån värk i min högerarm som strålar ut över högerskuldra och bröstmuskel... Vilket gör mig rätt orörlig med högerarmen... Hugger som fanken när jag håller den i visa höjder :S... Så därför fick Lillen vila idag och jag struntade i springandet, ingen ide att det blir värre nu 1 vecka innan det är dags för att leverera:P

var ju även iväg som ni vet och kollade bete så det är ju klart nu. Så helgen den 28-29 så släpper vi honom på lov...

Annars har jag inte gjort så mkt idag... fixat lite papper som skulle iväg osv har lite att berätta om där oxå men det kommer när jag känner för det och allt är klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0