lever

JAG LEVER!!! även om uppdateringen uteblir så lever jag. Händer en hel del just nu så jag själv hänger knappt med i svängarna men snart lugnar det nog ner sig... Och jag smiter nog iväg ner till Skåne för att möta lugnet.

Simon var här en vecka och blev några små trippar här och där, ett 3 årstest är genomfört med välgoda resultat. Allt är fixat för hästarna och på fredag går Lillen ut på bete... Men redan nu så vilar han... Ska ut på promenad nu dom sista dagarna tror jag just för att bara mysa lite innan han åker... Han blir ju borta rätt länge och även om jag kommer åka och hälsa på honom så kommer jag sakna ihjäl mig. Men han lär ju ha skit kul med dom andra hästarna och njuta av att bara få vara häst :P

Sessan ska gå men får nog lite fler vilodagar då och då, ska prata med Denise om hon vill rida i sommr oxå.

ngen kommer vara lite från och till tror jag har en del att göra i veckan och på lördag blir det en hel dag i lerum. Härligt!
kommer ett inlägg + bilder från 3årstestet inom sin tid :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0