värk!

Är fortfarande lite halvt seg faktiskt... Känner att ryggen är påG att paja igen och har börjat få igen värk på nätterna vilket gör att jag vaknar och ligger en bra stund innan jag kan somna om, vilket i sin tur leder till att kroppsorken och huvudet är inte riktigt med i svängarna under dagen men det blir kanske bättre... Går ju rätt mkt upp och ner för mig...

Har iaf idag fått gjort en hel del, städat hos mig + badrum och hall.. Sen har båda hästarna fått röra på sig. Funderar på om man skulle ta med dom ut på en promenix imån istället för arbete på ryggen... hmmm tåls att tänka på.

Kollar just nu på Sagan om det två tornen och är faktiskt rätt rastlös... Får kanske sitta och knåda ihop lite inlägg under kvällen istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0