Onsdagens pass

Red lite dressyr i paddocken... Gick sådär, han var lite tjafsig och skulle sätta sig emot det mesta jag bad om.
Men jag fick rätt bra rytm och takt i galoppen även om det var lite av och på men han har ändå vilat 2 veckor.

Galoppen var han lika fin i som vanligt däremot var det skit svårt att fatta vänster galopp utan blev höger hela tiden... Men efter lite om och men så gick det, fick två bra fattningar och sen en där han sparkade bakut och fastnade i staket vilket gjorde honom rädd och svängde av och tvärnitade medans jag hängde så vackert på sidan...

Jag lyckades kravla mig upp och det var högt kan jag säga er hehe...

Det gick bra med oss både och lillen fick inga sår eller märken tack vare lindorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0