så trött...

Jag är verkligen ledsen att uppdateringen är så dålig just nu med det är faktiskt pga att appen bara strular... Blev så efter senaste uppdateringen och sen dess har jag inte kunnat lägga in ett enda inlägg... Hoppas verkligen att dom fixar det snart för jag sitter aldrig vid datorn och blogga via mobilen genom safari är för tråkigt då jag inte kan lägga upp några aktuella bilder då så hoppas verkligen att appen kommer igång snart igen.

Är helt död för tillfället och har igentligen varit det hela dan, sen har jag ju oxå varit igång nästan hela dagen vilket tar ut sin rätt på mig rätt rejält.

var först i dag med mamma som vanligt på Hälsa och Rehab och sen blev det lite handling... och direkt efter det till stallet... Och jag var redan jätte trött när vi körde in till Falkenberg.

Så jag har varit igång hela dagen med mer eller mindre fysiska saker och klippa tar på krafterna... Så nu kastar jag in handduken och tackar för mig... Kan även berätta innan jag lägger mig att Beauty blev longerad idag, var fin och kom fram riktigt fin i formen och fick rejält påskjut bak... Duktig flicka :)

men aja vi hörrens imån hoppas jag så får ni sova gott för det ska iaf jag försöka med :) natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0