Terräng/dressyr

Tänkte berätta om beautys pass igår. Hon var redigt fin och WOW känslan infann sig flera ggr ska ni veta.

Red först ett rätt krävande dressyrpass på banan. Jobbade mkt med skolorna idag. Men ingetting nytt la jag in utan la lite xtra "kärlek" på det hon kan och satan hon satte verkligen allt!
Galoppbytena gjorde hon rent och korrekt direkt utan att flyta iväg, galoppslutorna var nog det som satt bäst, fin form, fin takt och jämna.

Galoppiruetterna var himla bra oxå och här beauty satte verkligen sig...

Så aa i dressyrens att allt jag allt var så lätt och okomplicerat. Kanske ska köra som jag gjort det sista och låtit skolorna vara och sen bara jobba med dom ett pass då och då.

Efter passet så skulle jag skritta av henne runt terrängbanan men var lite busig och lät henne skutta lite över några hinder där :) kul och himla härligt att få skutta lite :)
Och hon hade ögon i tassarna och lyfte ordentligt och rygg åkte med i varje språng... Like!!!!

Så aaaa ni förstår nog att jag är nöjd med henne today...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0