21/9 2011 - dagens pass

Satt och kollade på Beautys schema nu och denna veckan blev ju inte riktigt som jag hade tänkt med henne men har man inte orken eller kraften så blir det inte alltid som man har tänkt sig... Men hon har iaf gått och varit för jävla fin varje dag...

Idag fick hon sig ett skrittdressyr pass ute, hittade en ny runda men lite blandat underlag där jag jobbade henne hela tiden vi var ute. Red barbacka idag då det avlastar faktiskt min kropp = stort +...

Himla kul att sitta och rida där och man känner hur ryggen höjer sig och musklerna jobba, underskattat att rida barbacka faktiskt. Man får en grymt bra uppfattning om jobbet och även om jag har en close contact sadel så ger det ju inte alls samma känsla som barbacka... Men föredrar sadel vid jobb men ibland är det skönare för mig utan...

Så hon var som en gummiband även idag, man kunde korta och tänja hur mkt man vill i princip och hon gjorde det... Härligt härligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0