Dagens pass 5 sep - försenat

sry för att updaten uteblev igår förresten men fanns varken nån lust eller ork att blogga igår... Men ska dra passet ändå :)

Det var bara sessan som gick igår och det blev vindkraften, första gången jag red den själv och jag kom ihåg vägen :P duktigt Mysan...
Hon var glad att få komma ut lite längre och bjöd på bra... fick stötta på båda det ena och det andra och var lugn och lyssnade på mig så jag kunde inverka till jobb även om det fanns konstiga saker som ett gäng nyfikna kossor/tjurar, en folk hundar osv som kunde tagit henne koncentration men hon lyssnade på mig.. duktig tös :)

Var mest skritt och blev även trav och en liten galopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0