Familjemedlemmar

Tänkte presentera er för våra 3 andra fyrbenta familjemedlemmar :)

Börjar med den som vart med oss längst av alla faktiskt även Beauty, Extras QuickSilver även kallad quicky :)
En soft coated wheaten terrier som är född 03...Köpte henne som valp.

Sen har vi våran dvärgtax Bellman - Malörtens bellman om jag inte minns fel :). Han är född 07 och varit med oss även han redan när han var valp. Är om jag inte misstar mig släkt med våran förra tax... Långtbak i ledet.

Sen har vi Piff våran nyaste medlem. En roborowski hamster född - 11... Hade även hans bror Puff men som tyvärr lämnade oss i helgen...

Och sist men inte minst (nästan) så har vi Katten... Ja han heter bara katten faktiskt, försökte döpa honom men det gick ju sådär och sen blev det katten och det r bara det han lyssnar på :)
En blandras som är född 09 tror jag. Tog hand om honom från det andra stallet som vi stod i.
Han är en hittekatt från första början och blev även så för oss...
Sen finns det en speciellt grej med honom, han har ingen svans och är med största sannolikhet född utan, har inte ens en stump.

Så här har ni livs på dom alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0