God morgon (mobilbloggar)

Det är nått så tråkigt väder idag så jag tror jag dör. Regn, gråt och himla dassigt är dresscoden för dagens väder... Men aja jag är på äh ut till stallet nu, hovslagaren kommer och skor lillen och sen ska som ut... Skönt att det inte blir heldag för dom ut idag :) Fick även ett mejl för Johanna Grant igår och för första gången typ i hela mitt liv så vann jag en tävling!!!! Har aldrig vunnit såna tävlingar eller ens nått på Liseberg och så nu vann jag hennes tävling om Glen Gordon setet :p gissa om jag blev glad igår eller :p Nää nu ska jag sluta babbla och det får bli mera uppdatering sen när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Grattis då :D

2011-09-21 @ 15:20:43
URL: http://rathed.blogg.se/
Postat av: Paulina

Svara gärna på min fråga på bloggen! Hur värmer du egentligen upp din häst?

2011-09-21 @ 20:35:18
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0