Håll igång...

Hej på er förresten... Jag är helt död och somnar vilken sekund som helst känner jag. Har varit igång precis hela dan idag och tyvärr så funkar det gjort sällan för mig, energin och kraften tar slut och oftast så behöver jag lite mera sömn än vad jag fick inatt för att fixa en sån dag som idag men jag klarade det även om jag somnade i bilen på väg till stallet och däckar när som helst nu oxå...

Men iaf åkte ner till Halmstad idag var inne på Hööks och kollade, hittade en grymt snygg jacka som nog kommer bli min ;) sen kollade vi igenom täckena. Ni vet man måste ju känna och klämma osv innan man köper... Så hittade Lillens innetäcke iaf och så får vi se vad det blir mera... men ett tunnare ute med hals kanske?? Men såna täcken köper jag nästan bara på Gekås, bra priser och löjligt bra kvalitet på dom... Men men, kollade även på ny grimma till Lillen och hittade typ en X-full men hoppade det då nja det var la inte min typ av grimma och sen så matchade inte kedjegrimmskaftet med grimman ;) viktigt viktigt hahaha

Sen bar det av till en Hund/katt affär i Slöinge, den butiken hade nog banne mig allt :O...
Tillbaka till Falkenberg och in i en garnaffären som ligger här och så fick jag välja garn och modell på sjalen/halsduken mamma ska göra till mig... SÅ snygg :)

iom att jag körde så fick jag liksom inte till den där vilan jag brukar få i bilen + att jag behövde energi i form av mat så när vi sen var hemma var jag död, fick i mig mat innan det var dags för stallet igen... Somnade direkt i bilen och var som en zombi när jag hämtade hästarna... Var faktiskt påväg att låta dom båda vila idag men icke sa nicke... Berättar mera om det sen :)

Så nu äntligen får jag koppla av och faktiskt sova ;) hahaha har varit en kul dag men jobbig så efter jag nu ätit så gick all energi ur mig igen och sängen kallar faktiskt...

Imån blir det hovslagaren på morgonen för Lillens del och sen får vi se hur motionen blir för dom :)

Men ska skriva om hästarna oxå så det får ni inte missa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0