Hästarna idag...

Hoppar över Dagens pass idag då båda fick vila idag, hade ju inte planerat det utan nån skulle ju gått men efter stallmötet mådde jag så piss och huvudvärken låg och lurade så tog bara in dom och kollade igenom benen och borstade av dom lite lätt...
Ingen ide att rida när man absolut inte har nån ork och igentligen bara vill hem, sen var dom rätt glada oxå att få vara ute ett par timmar längre och sen bara få komma in och äta och sen nattas...

Stallmötet gick bra och som vanligt himla trevligt sällskap som pratade på :)

Har väl eg inte mkt mera att berätta om dagen, fick bara sovit 4 timmar i natt så somnade om efter jag släppt ut dom imorse och går runt med låg feber hela tiden typ och har nu även lyckats bli snyvig... Är jag på väg att åka på nått ordentligt kanske??? nää det har jag inte lust med!!!

Näää men ska nog faktiskt ta och mysa till det och se på film nu innan jag somnar... blir en tidigt kväll idag, sova bort det sjuka hade jag tänkt...

Men vi höres imån :) Då kommer ju veckoschemat upp för båda och sen dyker det nog upp lite update under dagen så håll utskick :)

oxox / MYsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0