Helgen

Hello på er... Total dött har det varit här i helgen men Simon har varit här och då prioriterades annat :)... Men nu är jag tillbaka.

Helgen har varit mysig men gått alldels för fort = big minus hihi... Men jag åker ner till honom den 23-25 september så snart ses vi igen :)

Hästarna mår bra, Lillen har lyckats slå till höften i boxen vilket gett honom ett bara ytligt sår men inget annat, han är så brötig min "lilla" pojk hihi...

Dom har vilat fredag och lördag... Lillen har jag inte ridit än då han har inga skor fortfarande då hovslagaren hann inte i fredags, hoppas han kan i veckan :)...

Beauty fick oxå vila då hon behövde 2 off dagar och då passade det bra... Men igår reds hon men det berättar jag om i nästa inlägg :)

jag gjorde även misstaget att släppa ut mina två utan täcke i lördags hahahaha tänkte den snälla tanken att passa på när det finns dagar dom kan gå nakna... Man får ju ta vara på dom sista ;)

Men Beauty rullade direkt vid insläppet och var lerinpackad helt när jag hämtade henne... lortis ;) Men hon tyckte nog om det :)
Lillen är ju mera av den renliga sorten så han rullar ju sig inte = stort PLUS hihi..

Men jag skriver mera om helgen och gårdagens pass när jag kommer hem från stallet sen måste nämligen ha nått i magen och sen åka ut till dom nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0