höstrutiner...

ÄR det bara jag som nästan tycker det är lite skönt att hösten är påväg eller nästan redan är här??
Älskar alla fina färger, friska luften och mysfaktorn som på nått sätt kommer i takt med hösten lite mera...

Sen så tycker jag det är skönt när alla rutiner kommer igång i stallen igen, När alla har stallat in sina hästar och saker och ting rullar på.

När täckena åker på, hästarna kommer in på eftermiddan och käkar sin eftermiddagsmat undertiden man pysslar i stallet... lovely !!!!

Mina är ju redan installade sen länge men nu längtar jag till resten av pollarna kommer in, när folket börjar röra sig i stallet och man får tända för att se i paddocken...

Det enda negativa med hösten är mörker och regn men det andra tycker jag bara och oftast är posetivt...

FÖr mig är sommaren över och hösten är påG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0