huvudvärk...

sry för uppdateringen men jag har legat med världens huvudvärk idag så att sitta vid datorn har liksom inte varit prio 1...

Men det har varit ett jävla piss väder här idag men som tur var lyckades jag både när jag tog ut och in dom på pricka in ett uppehåll :) good...

Blev heller ingen ridning idag iom huvudet var bara jobbigt nog att mocka och göra iordning dom, trodde jag skulle tuppa av efter jag har gjort Lillen... Han är ju ne kraftansträning att göra iordning iom att han och jag har delade åsikter om hans mugg... Men idag fick jag bort en massa skit och lyckades smörja ordentligt, fortsätta med samma taktik kanske???

Sessan skulle igentligen gått idag men som sakt sitta på en häst när huvudet håller på att sprängas är ingetting som är kul...

Hade lite blogg idéer men dom försvann imorse när jag hade vaknat men ska dom kommer nog tillbaka ska ni se :)

Ska iaf göra en presentation om både mig, Lillen och Sessan kan ju vara dags när bloggen är återupptagen :) eller vad säger ni???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0